طراحی کمپین های تبلیغاتی در راستای استراتژیک بازاریابی

 

کتاب طراحی کمپین های تبلیغاتی در راستای استراتژیک بازاریابی به قلم جیم اوری نگاشته شده و توسط شاهین ترکمن و آتنا مقدم ترجمه شده است. در این کتاب سعی شده به قلمی ساده و روان مراحل و چارچوب های طراحی و اجرای کمپین توضیح داده شود. کتاب حاضر در سه بخش و دوازده فصل به موضوعات مختلف و مراحل علمی و اجرای کمپین نویسی تبلیغاتی می پردازد. در فصل اول که "نکته های برنامه ریزی" نام دارد، به اهمیت مواردی همچون مخاطبان هدف، روند کاری، شیوه نگارش، ملاحظات کامپیوتری، طرح کلی و نقطه شروع، اشاره شده است. عنوان فصل دوم "تحقیق" است،که با این عبارت آغاز می شود؛ تحقیقات یعنی آنچه را دیگران دیده اند، ببینید اما انطور فکر کنید که کسی قبلا فکر نکرده باشد. فصل سوم کتاب؛ بر موضوع "مشکلات و فرصت های این مسیر" تاکید دارد. بقیه فصول کتاب به این ترتیب چهارم تحت عنوان "اهداف بازاریابی"، فصل پنجم  و ششم تحت عنوان "استراتژی بازاریابی"،  فصل هفتم "ایده ی تبلیغاتی"، فصل هشتم و نهم "رسانه دیجیتال"فصل دهم با عنوان "ارزیابی" می باشد. فصول یازدهم و دوازدهم نیز با موضوعات "بازاریابی آزمایشی " و "ارائه"؛ جمع بندی کاملی در رابطه با موضوعات اصلی کتاب برای مخاطب ایجاد می نماید که به شکل عملی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

عنوان کتاب: طراحی کمپین های تبلیغاتی در راستای استراتژیک بازاریابی

نویسنده: جیم اوری

مترجمان: شاهین ترکمن و آتنا مقدم

انتشارات: سیته

سال انتشار: 1395

خواندن 496 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.