راهبردهای بازاریابی خرده فروشی جهانی

 

کتاب "راهبردهای بازاریابی خرده فروشی جهانی " کتابی ساده، جامع و کاربردی است که به مخاطبان خود کمک می کند تا در این دنیای پیوسته در حال تغییر و تحول؛ مسیر درست را تشخیص دهند و به سوی چشم اندازی روشن حرکت کنند. نویسنده با رویکردی گام به گام با بیان مثال هایی واقعی از کشور های در حال توسعه، مفاهیم مهمی را با مخاطبان در میان می گذارد. شباهت بازار کشور های در حال توسعه با ساختار و فرهنگ بازار های کشورمان، این اثر را به مرجعی کاربردی و ارزشمند برای فعالان صنعت خرده فروشی در ایران تبدیل کرده است. در کتاب پیش رو علاوه بر آشنایی با مفاهیم مقدماتی و مشترک بازاریابی مانند مبانی بازاریابی؛ آمیخته بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی می توانید به اطلاعات تخصصی و ارزشمندی در حوزه ی خرده فروشی شامل مکان یابی، چیدمان، طبقه بندی، نمایش و عرضه، برندینگ، قیمت گذاری، مجاری بازاریابی، ارتباطات، منابع انسانی، راهبردهای توسعه، مباحث و موضوعات مالی، عملیات فروشگاهی، مدیریت ارتباطات با مشتریان، و در یک کلام هر آنچه برای موفقیت در صنعت خرده فروشی نیاز دارید، دست یابید.

 

عنوان کتاب: راهبردهای بازاریابی خرده فروشی جهانی

نویسنده: رام کیشن

مترجمان: علی عطا فر و حمید جمشیدی

انتشارات: آموخته

سال انتشار: 1396

صفحه آرا: فرزاد همتی

خواندن 481 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.