تبلیغات تجاری، اصول و شیوه های عمل

 

این کتاب یکی از بهترین و محبوب ترین کتاب ها در حوزه تبلیغات است که بسیاری از اصول پایه ای تبلیغات در آن گنجانده شده است. کتاب مذکور یکی از کتاب هایی است که همه علاقمندان و دست اندرکاران تبلیغات باید حتما آن را مطالعه کنند. یکی از مزیت های این کتاب نسبت به سایر کتب نگاشته شده در حوزه تبلیغات علاوه بر مرجع بودن در صنعت تبلیغات، مورد کاوی های متعدد آن و ورود به حوزه خلاقیت و بازاریابی است. در واقع این کتاب قابل مطالعه برای افراد مبتدی و کاملا حرفه ای است. این کتاب در بر گیرنده شالوده و محیط تبلیغات، پیشینه، برنامه ریزی و راهبرد تبلیغات، رسانه های تبلیغات، خلق تبلیغات و عملیات تبلیغات است.

 

عنوان کتاب : تبلیغات تجاری، اصول و شیوه های عمل

نویسندگان: ویلیام ولز، جان برنت و ساندرا ارنست موریارتی

مترجم: سینا قربانلو  

انتشارات: مبلغان

سال انتشار: 1392

خواندن 478 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.