نویسنده کتاب برند ماندگار بر این باور است که برندهای ماندگار فقط ظاهری زیبا ندارند، بلکه علاوه بر زیبایی به رفع نیازهای مشتری نیز توجه می کنند. نویسنده مفهوم برند را فقط در نام شرکت و لوگوی آن خلاصه نمی کند و آن را لباسی می داند که بر تن کسب و کار افراد نشسته، تجربه و حسی است که به مشتریان می دهد، روحی است که در جان کسب و کار افراد دمیده شده است. تاکنون کتاب های زیادی در زمینه برند سازی منتشر شده که هر کدام به سهم خود این مقوله را بررسی کرده ولی اکثرا به برند های مطرح و بزرگی نظیر اپل، گوگل، مایکروسافت پرداخته اند که استراتژی های برندسازی شان برای کسب و کارهای کوچک و متوسط کاربرد چندانی ندارد چرا که قدرت بازاریابی و تبلیغات این شرکت ها از توان کسب و کار های کوچک و متوسط خارج می باشد.
عنوان کتاب: برند ماندگار
نویسنده: جرمی میلر
مترجم: سعید یار احمدی
انتشارات: آموخته
سال انتشار: چاپ دوم: 1397