برند ماندگار

 

نویسنده کتاب برند ماندگار بر این باور است که برندهای ماندگار فقط ظاهری زیبا ندارند، بلکه علاوه بر زیبایی به رفع نیازهای مشتری نیز توجه می کنند. نویسنده مفهوم برند را فقط در نام شرکت و لوگوی آن خلاصه نمی کند و آن را لباسی می داند که بر تن کسب و کار افراد نشسته، تجربه و حسی است که به مشتریان می دهد، روحی است که در جان کسب و کار افراد دمیده شده است. تاکنون کتاب های زیادی در زمینه برند سازی منتشر شده که هر کدام به سهم خود این مقوله را بررسی کرده ولی اکثرا به برند های مطرح و بزرگی نظیر اپل، گوگل، مایکروسافت پرداخته اند که استراتژی های برندسازی شان برای کسب و کارهای کوچک و متوسط کاربرد چندانی ندارد چرا که قدرت بازاریابی و تبلیغات این شرکت ها از توان کسب و کار های کوچک و متوسط خارج می باشد.

 

عنوان کتاب: برند ماندگار

نویسنده: جرمی میلر

مترجم: سعید یار احمدی

انتشارات: آموخته

سال انتشار: چاپ دوم: 1397

خواندن 488 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.