برندسازی تا رسیدن به اوج

 

نویسنده کتاب پیش رو، برند را وعده ارزشمند خاصی می داند که مورد پسند است و به رسمیت شناخته شده است. این کتاب با زبانی ساده مطالب پیچیده درباره برند و حوزه کار آفرینی را توضیح می دهد و به جامعیت نگری بین برند کارفرمایی و برند کارکنان، جامعیت نگری بین برندینگ سایبری با برندینگ آجر ملاتی، جامعیت نگری بین ایده آفرینی و کارآفرینی و دیگر مباحثی از این دست می پردازد. با آموزه های نویسنده این کتاب در می یابیم که هر کسب و کاری با یک ایده شروع شده است و به قوام رساندن آن ایده اولین و مهم ترین وظیفه کارآفرین است.

 

عنوان کتاب: برندسازی تا رسیدن به اوج

نویسنده: کاترین کاپیتا

مترجم: خلیل جعفر پیشه

انتشارات: بازاریابی

سال انتشار: 1394

خواندن 483 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.