کتاب ادبیات تبلیغ برای کسانی که در دنیای تبلیغات مشغول به کارند، آن هایی که آگهی ها را می نویسند، کسانی که به تدوین فیلم های تبلیغاتی می پردازند و یا آن ها را تأیید می کنند، نویسندگان شرکت های تبلیغاتی، مدیران، خبرنگاران و عکاسان آزاد، تهیه کنندگان خلاق، سرمایه گذاران، مدیران فروش و بازاریابی، مدیران تولید و مدیران انواع مختلف محصولات تجاری؛ مفید و قابل کاربرد است. کتابی است مملو از نظریه ها، روش ها و قوانین حاکم بر دنیای تبلیغات. نویسنده کتاب ادبیات تبلیغ بر این باور است، تبلیغات پر جاذبه قوانین را زیر پا می گذارد و آن ها را در هم می شکند. شاید حقیقتی در این گفته باشد، اما پیش از آن که قانون را بشکنید، باید آن را شناسایی کنید.
عنوان کتاب: ادبیات تبلیغ
نویسنده: رابرت دابلیو. بلای
مترجم: منیژه شیخ جوادی
انتشارات: سیته
سال انتشار: 1388