کتابنامه

کتابنامه

در چند دهه اخیر علوم مربوط به کسب و کار رشد قابل توجهی داشته اند. مفاهیم زیادی در حوزه مدیریت کسب و کار مطرح شده و کتاب های متعددی توسط فعالین این حوزه منتشر شده اند.

در این مجموعه قصد داریم ارزشمندترین آثار در زمینه بازاریابی، تبلیغات، کسب و کار، برندینگ و مدیریت را خدمت شما علاقمندان معرفی کنیم.

انفجار با دست خالی
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
زاگ
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دانش برندینگ در عمل
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
هفت گام عملی برندسازی
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بازاریابی در شبکه های اجتماعی
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
ویدیو مارکتینگ
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نام تجاری، تنبل، زرنگ، خنثی
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
1001 راهکار تبلیغاتی
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

ارتباط با یوتاب

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره رایگان یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.