هرماوان کارتاجایا - Hermawan Kartajaya

هرماوان کارتاجایا نویسنده، سخنران و متفکر بازاریابی اندونزیایی است. او از موسسان فدراسیون مارکتینگ آسیا، رییس کنسول کسب و کارهای کوچک اندونزی (ICSB) و رییس کنسول کسب و کارهای کوچک آسیا (ACSB) می باشد. کارتاجایا در بین سال های 1998 تا 2000 رییس اتحادیه بازاریابی آسیا-اقیانوسیه بوده است. از او به عنوان یکی از 50 نفری که آینده مارکتینگ را شکل داده اند، یاد می‌شود. او ترکیب منحصر بفردی از یک متفکر مفاهیم کسب و کار استراتژیک –بخصوص در حوزه مارکتینگ- و یک فرد عملگرا است که به مشاوری قدرتمند در مارکتینگ تبدیل شده است. او در دانشگاه های Glasgow و  Surabaya تحصیل کرده و دوره های اجرایی متعددی در Wharton، Harvard، Insead و دیگر مراکز آموزشی گذرانده است. کارتاجایا به همراه کاتلر پنج جلد کتاب تالیف کرده که آخرین اثر او یعنی کتاب مشهور "مارکتینگ 3" به 23 زبان دنیا ترجمه شده است. در سال 2000 او و کاتلر کتاب "Repositioning Asia: From Bubble to Sustainable Economy"  را تالیف کردند  که در آن به تحلیل چرایی بحران 1997 در آسیا می پردازند و اینکه کمپانی ها و دولت ها باید چه اقداماتی انجام می دادند تا در آینده پایداری بیشتری ایجاد کنند. کارتاجایا در سال 2002 مجددا با همکاری دکتر کاتلر کتابی با نام "Repositioning Asia: From Bubble to Sustainable Economy"  منتشر کرد. او اولین اندونزیایی است که با مدل های خود در مارکتینگ، در سطح جهانی مطرح شده است. وی تا کنون به طور گسترده در کشورهای مختلف دنیا از سوئیس تا سنگاپور سخنرانی کرده است و همچنین یکی از معدود افراد آسیایی است که برای سخنرانی به کنفرانس مربیان انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) دعوت شده است. به گفته وارن جی. کیگان: هرماوان کارتاجایا برای مارکتینگ آسیا همانند فیلیپ کاتلر برای مارکتینگ دنیاست.

او از سال 2000 رییس انجمن بازاریابی جهان (World Marketing Association) بوده است. همچنین در حال حاضر ریاست کمپانی MarkPlus&Co -شرکت مشاوره مدیریت آسیایی که خود او در سال 1989 تاسیس کرد- را به عهده دارد.

خواندن 1330 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.