جورج اس. دی - George S. Day

جورج اس. دی نویسنده، مشاور در زمینه مارکتینگ، استراتژی و مدیریت خلاقیت و نوآوری و استاد بازنشسته دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا است. او انجمن مک (Mack) را برای مدیریت خلاقیت و نوآوری در دانشکده وارتون تاسیس کرد؛ در گذشته مدیر اجرایی انجمن MSI (Marketing Science Institute) بود و در حال حاضر از اعضای هیئت امنای این انجمن است. وی تا کنون به کمپانی های بزرگی همچون General Electric، IBM، Metropolitan Life، Unilever،  E.I. DuPont de Nemours، W.L. Gore and Associates، Medtronic، Coca-Cola، Boeing، LG Corp، Best Buy، Johnson & Johnson و Merck مشاوره داده است. او دوره کارشناسی را در رشته علوم کاربردی در دانشگاه بریتیش کلمبیا و دوره MBA را با درجه ممتاز در دانشگاه انتاریوی غربی گذراند و مدرک دکترای خود را در سال 1968 از دانشگاه کلمبیا دریافت کرد. شهرت دکتر دی بیش از هر چیز برای مفهوم سازمان و استراتژی بازارمحور و استراتژی با شیوه از بیرون به درون است. او به همراه پل شومیکر، مفهوم دید بیرونی سازمان ها را معرفی کرد. زمینه پژوهشی و مشاوره ای او بر استراتژی های رقابتی در بازارهای جهانی، رشد طبیعی و نوآوری، مدیریت بازاریابی، فرآیندها و شیوه های راهبردی و تغییر سازمانی تمرکز دارد. او در دانشگاه استنفورد، تورنتو و IMD سوئیس تدریس کرده و با دانشگاه های MIT، دانشکده کسب و کار لندن و دانشکده کسب و کار هند همکاری داشته است. او رئیس سابق انجمن بازاریابی آمریکا است و در حال حاضر به عنوان سرپرست Biosciences Research and Education Foundation، the Lower Merion Conservancy، the Free Library of Philadelphia و the Zoological Society of Philadelphia فعالیت می کند. دی عضو 3 هیئت تحریریه است و تا کنون 19 کتاب در زمینه بازاریابی و مدیریت استراتژیک تالیف کرده است. همچنین در برنامه های مدیریتی بزرگی در 20 کشور دنیا از جمله کانادا، ژاپن، هند، استرالیا و ... شرکت داشته است. او در طول دوران حرفه ای خود جوایز بسیاری از جمله دو جایزه موسسه Alpha Kappa Psi دریافت کرده است. در سال 2011 او به عنوان یکی از 11 "اسطوره بازاریابی" انتخاب شد.

خواندن 10 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.