الکساندر چرنو - Alexander Chernev

الکساندر چرنو از اساتید دانشکده مدیریت کلوگ دانشگاه نورث وسترن است. او دارای دو مدرک PhD، یکی در رشته روانشناسی از دانشگاه سوفیا و دیگری در رشته مدیریت کسب و کار از دانشگاه دوک می باشد. دکتر چرنو در پژوهش های خود از تئوری ها و مفاهیم مربوط به رفتار مشتری و تصمیم گیری مدیریتی برای توسعه استراتژی های موفق بازاریابی استفاده می کند. او عضو هیئت تحریریه ژرنال های پژوهشی مطرحی همچون Journal of Marketing، Journal of Marketing Research، Journal of Consumer Research، Journal of Consumer Psychology، Journal of the Academy of Marketing Science و International Journal of Research in Marketing می باشد. دکتر چرنو مقالات متعددی درباره استراتژی بازاریابی، مدیریت برند، رفتار مشتری و طرح بازار در نشریات معتبری مثل Forbes، The New York Times و The Washington Post و ... منتشر کرده است و به عنوان یکی از 10 استاد برتر از نظر تعداد مقالات منتشرشده در ژرنال های معتبر در رتبه بندی Journal of Marketing قرار گرفته است. همچنین در یک پژوهش جهانی که توسط Journal of Marketing Education انجام گرفت، چرنو به عنوان یکی از 5 استاد برتر در زمینه رفتار مشتری معرفی شد. او چندین کتاب از جمله "مدیریت استراتژیک بازاریابی" ، "مدیریت استراتژیک برند" و "راهنمای طرح بازاریابی" تالیف کرده است که به چندین زبان ترجمه شده و در دانشکده های مطرح کسب و کار و نیز توسط مجریان بازاریابی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

چرنو دروس استراتژی بازاریابی، مدیریت برند و تئوری تصمیم گیری رفتاری را در مقاطع MBA، PhD و نیز دوره های اجرایی در دانشکده کلوگ تدریس می کند. همچنین سابقه تدریس در دوره هایی اجرایی دانشگاه INSEAD در فرانسه و سنگاپور، دانشگاه IMD سوئیس و دانشگاه علم و فناوری هنگ کنگ را در کارنامه تدریس خود دارد. او برای فعالیت های آموزشی خود تا کنون جوایز متعددی دریافت کرده است. دکتر چرنو در طول دوران فعالیت خود به کمپانی های بزرگی برای تحول مدل کسب و کار، توسعه محصولات جدید و کسب مزیت رقابتی مشاوره داده است. همچنین تاکنون با سرمایه گذاری در چندین استارتاپ نوپا به آنها کمک کرده است تا فرصت های بازار را شناخته و استراتژی خود را پیاده سازی کنند.

خواندن 4 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.