آیتامار سیمونسون - Itamar Simonson

آیتامار سیمونسون استاد مارکتینگ در دانشکده کسب وکار دانشگاه استنفورد است. او لیسانس خود را در رشته اقتصاد و علوم سیاسی از دانشگاه عبری اورشلیم در سال 1976 گرفت. در دانشکده مدیریت دانشگاه UCLA در رشته MBA تحصیل کرد و درجه دکترا را در رشته مارکتینگ از دانشگاه دوک اخذ کرد (سال 1987).  او برای فعالیتش بر روی عواملی که انتخاب خریداران را تعیین می کنند، شناخته می شود. او کار خود را از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی آغاز نمود و پس از 6 سال تدریس، وارد دانشگاه استنفورد شد. بسیاری از دانشجویان دکترای او از اساتید برجسته در دانشگاه های مطرح دنیا می باشند. زمینه های پژوهشی مورد علاقه دکتر سیمونسون شامل، تصمیم گیری، رفتار خریدار، ارزیابی مشتری از برندها و پیشنهادهای تبلیغاتی، مدیریت بازاریابی و متدهای بررسی می باشد. برخی از مطالعات سیمونسون، تاثیرات به ظاهر بی ربط و غیر منطقی را بر تصمیمات مشتریان نشان می دهند. این مطالعات نگرش جدیدی بر رفتار مشتری را بیان کرده و شیوه های موثرتری برای طراحی تحقیقات بازار و استراتژی های بازاریابی پیشنهاد می کنند. او برای کارهای پژوهشی خود تا کنون جوایز متعددی دریافت کرده است از جمله “Distinguished Scientific Contribution Award of the Society” برای روانشناسی مصرف کننده، جایزه بهترین مقاله منتشر شده در Journal of Consumer Research، دو بار جایزه O’Dell از Journal of Marketing Research (برای مقاله JMR که در 5 سال اخیر، بیشترین تاثیر را در حوزه مارکتینگ داشته است.)، جایزه بهترین مقاله در Journal of Public Policy & Marketing، جایزه Feber از انجمن ACR، جایزه بهترین مقاله درباره بازاریابی خدمات از انجمن AMA و ... . دکتر سیمونسون در دوره های MBA دروس مدیریت بازاریابی، تفکر تحلیلی-نقادانه، بازاریابی برای کسب وکارها، بازاریابی فناوری و در دوره های PhD دروس رفتار مصرف کننده، متدهای تحقیقات مصرف کننده و تصمیمی گیری را تدریس کرده است. وی عضو هیئت تحریریه 9 مجله مطرح مارکتینگ می باشد.

خواندن 4 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.