مشاوره طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

یادتان باشد  وب سایت شما مهم ترین قسمت از استراتژی مارکتینگ و کانون تمام فعالیت های آنلاین و مجازی شماست.

 

1- برای طراحی و اجرای وب سایت چه باید کرد؟

2- نرم فزار و تکنولوژی وب سایت کدام  باید باشد؟

3- پلتفرم آماده مانند جوملا ، ووردپرس و ... استفاده کنیم یا از اول کدنویسی نماییم؟

4- مباحث فنی وب سایت را چگونه مدیریت کنیم؟

5- محتوای وب سایت را چگونه تولید کنیم؟

6- سئوی وب سایت (ارتقاء در موتورهای جستجو) را چگونه انجام دهیم؟

7- ساختار و چیدمان وب سایت چگونه باید باشد؟

8- چرا باید وب سایتم ریسپانسیو باشد به گونه ای که در دیوایس های مختلف مانند تبلت و موبایل نمایش داده شود؟

 

شما مالک تمام و کمال وب سایت خود هستید و این تفاوت وبسایت با صفحات شما در اینستاگرام و ... می باشد! لذا برای وب سایت خود ارزش، انرژی و توان بیشتری صرف نمایید.

شما از طریق سایت می توانید سود کرده و برندتان را توسعه دهید، یا ضرر کرده و از رقبا عقب بیفتید. جذب، هدایت کاربران -مخاطبان برند شما- به سوی وب سایتتان و سپس اثرگذاری بر روی آن ها جهت تبدیل شدنشان به مشتری و پاسخ به آن ها اصلی ترین وظیفه یک وب سایت می باشد. یک شرکت مهندسی که کار برنامه نویسی و طراحی وب سایت را انجام می دهد لزوما انتخاب عاقلانه ای برای سپردن پروژه طراحی وب سایتتان به آن نیست.

 

هشدار مهم و فراتر از مهم:

نقش تمثیلی وب سایت شما در کسب و کارتان یک ابزار است، مانند یک انبردست یا یک آچار یا یک پیچ گوشتی که برای بازوبست کردن یک پیچ استفاده می شود و تازه آن پیچ متصل کننده لولای درب اتاق شما به چارچوب است . هدف اصلی شما در این داستان تمثیلی چیست؟

داشتن بهترین پیچ گوشتی؟

داشتن بهترین درب؟

داشتن بهترین لولا؟

مطمئنا هیچکدام.

هدف اصلی و نهایی شما می تواند این باشد که شما بتوانید درب اتاق خود را به راحتی بازوبست کنید . اگر این هدف برآورده شود چقدر اهمیت دارد که پیچ متصل کننده لولا و چارچوب درب توسط پیچ گوشتی محکم شده باشد یا توسط یک انبرست یا دریل خودکار؟ مهم این است که ان پیچ با بهترین وجه ممکن سفت شده باشد و با حداقل هزینه و با بهترین ابزار ممکن . در انتخاب شیوه طراحی و اجرای وبسایت خود به این مثال فکر کنید !

وب سایت و فرآیندهای مرتبط با آن مانند هاستینگ ، تکنولوژی نرم افزاری، ساختار و پیکربندی، سئو، تولید محتوا، کپی رایت و ... می تواند شما را ماه ها و سال ها درگیر کند! بدون کوچک ترین بازدهی. یوتاب برای فکر کردن در کنارتان خواهد بود از خود و کسب و کارتان دریغ نکنید.

تصور کنید رانندگی یا تعمیر اتومبیل خود را به کارخانه تولید آچار یا پالایشگاه تولید بنزین بسپارید! همین قدر مضحک است وقتی رهبری وب سایت خود را صرفا به یک  برنامه نویس می سپارید.

 

چند نکته عمومی:

تجربه ای بی نظیر برای بازدیدکنندگان خود فراهم کنید.

امروزه رقابت برندها بر سر ارائه تجربه باکیفیت به مشتری، حتی از رقابت بر سر قیمت و یا محصول بیشتر شده است. بر اساس آمار 94% درصد از مصرف کنندگان طراحی یک وب سایت را به عنوان دلیلی برای اعتماد یا عدم اعتماد به آن وب سایت عنوان کرده اند. اگر بازدیدکنندگان وب سایت شما اعتماد لازم را پیدا نکنند، به سراغ برند دیگر خواهند رفت.

وب سایتی با قابلیت سازگاری با دستگاه های مختلف داشته باشید.

بیشتر از نصف تمام فعالیت های اینترنتی با استفاده از تلفن های هوشمند و دیگر دستگاه های پرتابل انجام می شود. بنابراین وب سایت شما باید سازگار با انواع تلفن های هوشمند و تبلت ها در سایزهای مختلف باشد.

 وب سایتی کاربرپسند طراحی کنید.

طراحی منوها و ساختار وب سایت شما باید به گونه ای باشد که کاربر به راحتی محتوای آن را مرور کند و به آنچه که می خواهد دسترسی داشته باشد. در غیر این صورت نرخ پرش وب سایت شما افزایش خواهد یافت.

 


لطفا خطا نکنید! مشاوره بگیرید . 88458845-021

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.