مشاوره تولید محتوا

مشاوره تولید محتوا

بازاریابی محتوا به یکی از رایج ترین و فراگیرترین روش های بازاریابی در دنیا تبدیل شده است؛ لذا تولید محتوا هزاران برابر مهم ترگردیده است.

اینارو ببینید:

1- چجوری، توسط چه کسی و چه زمانی محتوا تولید کنیم؟

2- راجع به چی حرف بزنیم در محتوای تولیدی؟

4- در چه قالب و با چه عناوینی محتوا رو تولید کنیم؟ فیلم، عکس، مقاله و ...

3- با چه ساختاری محتوا رو منتشر کنیم؟

5- اصلا محتوا رو کجا و در چه رسانه ای منتشر کنیم؟

6- محتوای وب سایت، اینستاگرام، کاتالوگ، کارت ویزیت، دفترچه های راهنمای محصول و خدمات و ... چه نسبتی با یکدیگر دارند؟

می بینید سوالات زیادی هست! یوتاب همه این سوالات را پاسخ خواهد داد. لطفا از پاسخ سوالات خود را محروم نکنید.

 

یادتان باشد:

قبلا مشتری به شما تلفن میزد یا حضوری میومد و شما فرصت زیادی داشتید تا با توجه به شرایط مشتری، وی را توجیه و ترغیب به خرید کنید. امروز مشتری قبل از تماس محتوای منتشر شده توسط شما در فضای مجازی و سایر رسانه ها را مطالعه و با رقبا مقایسه می کند! یعنی محتوای شما باید مشتری رو ترغیب و تشویق کند! این یعنی اهمیت تولید محتوا و ایضا اهمیت مشاوره تولید محتوا.

دلیل فراگیرشدن و اهمیت تولید محتوا و بازرایابی از طریق تولید محتوا ارتقای سطح آگاهی مشتریان است. مشتریان امروزی جستجوگر شده اند و دیگر به سادگی هر شعار و تبلیغی را باور نمی کنند و مجذوب تبلیغات پر زرق و برق نمی شوند بلکه خود اقدام به تحقیق و مقایسه می کنند و در نهایت برندی را انتخاب می کنند که ارزشی برای آن ها ایجاد نماید. در چنین شرایطی، تولید محتوا در بین تمام رویکردهای بازاریابی بیشترین قابلیت را در برقراری ارتباط با مخاطبان دارد و سعی می کند در خلال ارائه اطلاعات مرتبط با موضوع مورد علاقه مخاطب، ارزش های برند را نیز به او بشناساند و همزمان با اعتمادسازی در مخاطب، او را به خرید ترغیب نماید.

تولید محتوا در افزایش آگاهی از برند شما تاثیر بسزایی دارند. وقتی افراد در موتورهای جستجو یا شبکه های اجتماعی به دنبال مطلبی می گردند و به محتوای شما می رسند، نام برند شما نیز دیده خواهد شد. موضوع مهم دیگر، مباحث مربوط به SEO و رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو است. SEO و تولید محتوا تکمیل کننده یکدیگر هستند. وقتی محتوایی که تولید می کنید برای کاربران جذاب و مفید باشد، میزان بیرون رفتن آنها از سایت کاهش می یابد. به علاوه آنها به احتمال زیاد دوباره به سایت شما رجوع خواهند کرد و در نتیجه با افزایش ترافیک، نام برند شما در صدر سایت های جستجو قرار خواهد گرفت.

البته دستیابی به اهداف تجاری شما از طریق بازاریابی محتوا با آزمون و خطا میسر نمی شود بلکه وجود یک متخصص برای طراحی یک استراتژی تولید محتوای بی نقص ضروری است.

در یوتاب قبل از هر چیز بررسی می کنیم که محتوا برای کدام گروه از مخاطبان قرار است تولید شود؟ نوع کسب و کار شما B2B (بیزینس به بیزینس) است یا B2C (بیزینس به مشتری) و در هر مورد متناسب با مخاطب چه محتوایی باید ارائه شود؟ این محتوا کدام یک از مشکلات آنها را حل خواهد کرد؟ به چه شکل و در کجا توزیع خواهد شد؟ و ...

سپس محتوای آموزنده و مفید در قالب ویدئو، مقاله، اینفو گرافی، عکس و ... همگام با سایر استراتژی های بازاریابی تولید و ارائه خواهد شد. رویکرد ما در تولید محتوا، تشویق کاربران به انجام اقدامات سودآور و تبدیل آنها از یک کاربر ساده به یک مشتری وفادار است.

چنانچه در ابتدای راه هستید و به یک برنامه ریزی همه جانبه برای جذب مخاطب نیاز دارید و یا به دنبال افزایش اعتبار برند و توسعه کسب و کار خود هستید، یوتاب گزینه ای مناسب برای انتخاب شماست . نگران نباشید یوتاب قدم به قدم در کنار شما خواهد بود.

 

لطفا خطا نکنید! مشاوره بگیرید. 88458845-021

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.