مشاوره توسعه کسب و کار

مشاوره توسعه کسب و کار

به فکر توسعه کسب و کار خود هستید!

1- کارگاه یا تولیدی کوچکتان را می خواهید تبدیل به کارخانه ای بزرگ کنید؟

2- از مقدار پایین فروش خدمات یا کالاهای خود رضایت ندارید؟

3- از تعداد کم مشتریان خود ناراضی هستید؟

 

براستی برای توسعه کسب و کار چه باید کرد؟

تبلیغات

بازاریابی

برندینگ

استخدام نیروی انسانی جدید

 

چه باید کرد ...

برای توسعه کسب و کارتان باید متناسب با شرایطتان برنامه ریزی نمود (مفهوم پرو کردن). یادتان باشد هر تبلیغاتی منجر به رشد و توسعه کسب و کار نمی شود!

بسیاری از مدیران و صاحبان کسب وکارهای بزرگ و کوچک همواره در فکر توسعه و رشد کسب وکار خود هستند و هر کدام معیار متفاوتی را برای توسعه مد نظر دارند. عده ای از مدیران افزایش درآمد را مساوی با توسعه می دانند؛ عده ای دیگر افزایش تعداد کارکنان را؛ برخی نیز به دنبال افزایش سهم بازار هستند. هر کدام از این تعاریف در جایگاه خود می توانند درست باشند. بستگی دارد که در چه صنعتی در حال فعالیت هستید، کسب و کار شما در چه مرحله ای قرار دارد، برنامه پیش روی شما چیست و چه اهدافی را مشخص کرده اید. به علاوه استراتژی های مختلفی نیز برای توسعه وجود دارد. به طور مثال ارائه خدمات و محصولات جدید به مشتریان و یا تمرکز و تلاش برای دسترسی به مشتریان جدید برای خدمات و محصولات فعلی یا راهکارهای دیگری که هر کدام باید به طور ویژه مورد تحلیل قرار گیرند.

توسعه کسب و کار را به صورت " بهره برداری از فرصت های حاصل شده از مشتریان، بازار و روابط " تعریف کرده اند و به فرآیندهایی اطلاق می شود که منجر به توسعه و استفاده از فرصت های رشد در داخل سازمان یا میان سازمان های مختلف با یکدیگر می شوند. اما با وجود تعریف به ظاهر ساده آن، آمارها موید آن است که بسیاری از برنامه های توسعه با شکست روبرو می شود.

ما در یوتاب در کنار شما هستیم تا با همکاری هم بر چالش های مسیر توسعه کسب و کار غلبه کنیم و در این راه بهترین ابزارها و استراتژی ها را به شما معرفی خواهیم کرد. با خدمات مشاوره یوتاب تک تک مولفه های موثر برای موفقیت شما بررسی و ابهامات موجود برطرف خواهد شد تا با خیالی آسوده اقدام به استفاده از ظرفیت های خود برای رشد و توسعه نمایید.

 


لطفا خطا نکنید! مشاوره بگیرید. 88458845-021

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.